jeudi 30 septembre 2010

Fuck The Hype - The T-Shirt with Kristen

You only need to wear this tee to show how much you don't care about all the stupid fake people you meet in your life. For a lifetime or even few minutes, you don't fuckin care. Now you don0t need to say fuck you, you have this tee!

Printed on a high quality white Gildan Softstyle Men/Unisex sizes : S M L

WE SHIP WORLDWIDE!
PLEASE don't fo
rget to select your country!

PRICES
Euros: 20 euros
Dollar USD: 26 $

UK: 17£

This not include shipping costs. Hope you understand the fact that Swiss Postal Costs are not cheap at all, even for shirts.

HA! et voilà c'est officiel, nous pouvons enfin acheter le "Fameux-T-Shirt-de-Kristen". Bon je vous l'accord il est assez clair dans son message, mais je le trouve tellement beau. 20 € le t-shirt même hors frais de port, je trouve ça plus qu'abordable, et pour une fois la boutique livre aussi dans la zone euro ^^ Bon moi je vais faire chauffer la carte bleue, A plus tard :)

Source: deadaliveclothing

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...